Valtra som globalt selskap har en tilstedeværelse på mange områder – også i sosiale medier. Valtras forskjellige sosiale medie-kanaler gir venner både praktiske fordeler og mye moro.
Valtra er i dag tilgjengelig gjennom mange forskjellige kanaler. Vi ønsker å bygge et godt samfunn blant våre venner på sosiale medier og gi et forum der de kan diskutere alt relatert til Valtra, og uttrykke sin interesse for Valtra som fans og kunder. Vi liker også å legge ut traktorbilder som våre fans har delt med oss på sosiale medier – det er en stor ære for oss å få kunne dele dine bilder, sier Laura Kääpä, kommunikasjonsleder hos Valtra.
Kääpä koordinerer Valtras globale innhold på sosiale medier sammen med et europeisk team. Nært samarbeid sikrer et bredt spekter av innhold, og at alle Valtras markeder er representert, samtidig som det sikres at interessante nyheter når alle tilhengerne.
De samme verdiene Valtra baserer merkevaren på gjelder for Valtra i sosiale medier. Av disse er ærlighet og integritet blant de viktigste.
TWITTER – 611 venner
Twitter er det siste tillegget til Valtras sosiale medier, og tilbyr venner muligheten til å diskutere med andre fans og interessenter ved å bruke korte meldinger med ikke mer enn 280 tegn. Valtras Twitter-konto gir også lenker til de siste nyhetene.